Jäsenen sähköinen asiointi on avautunut!

25.11.2019

Tästä päivästä lähtien pääset käyttämään uutta jäsenen sähköistä asiointia. Pääset sinne klikkaamalla tästä. Palvelua suositellaan käytettäväksi muilla selaimilla kuin Internet Explorerilla.

Sisään kirjautuaksesi tarvitset henkilötunnuksesi tai jäsennumerosi, jonka löydät jäsenkortistasi. Ensimmäisellä asiointikerralla sinun tulee tilata itsellesi salasana. Se toimitetaan sähköpostiin tai puhelimeen, mikäli osoitteesi tai numerosi löytyvät jäsenrekisteristä.

Jos kirjautumisvaiheessa tulee ongelmia, asiointipalvelusivu kertoo, mihin sinun tulee ottaa yhteyttä.

Sähköisessä asioinnissa pääset katselemaan ja päivittämään jäsentietojasi, ilmoittamaan uudesta työsuhteesta, vaihtamaan ammattiosastoa ja ilmoittamaan jäsenmaksuvapautuksista. Asiointipalvelusta löydät myös tärkeitä yhteystietoja, voit tarkastella omia jäsenmaksujasi ja vapautuksiasi sekä lähettää viestiä Sähköliittoon.

Sähköisen asioinnin jäsenmaksulaskurilla pystyt laskemaan jäsenmaksusi suuruuden haluamaltasi aikaväliltä, mikäli haluat maksaa kerralla useamman kuukauden maksut.

Kun päivität omia tietojasi, muista viimeiseksi aina viimeiseksi painaa päivityspainiketta.

Luottamusmiehille asiointipalvelussa näkyy myös uudistettu Voimavirta ja ammattiosastojen toimihenkilöille heille suunnatut palvelut.